Poznajcie success story LaQ – jednej z najgłośniejszych marek na polskim rynku kosmetyków naturalnych.
Moim pierwszym gościem w programie Beauty Talk podczas tegorocznej konferencji Beauty Innovations był Łukasz Barbacki, dyrektor eksportu w firmie LaQ. Niestandardowe etykiety i hasła oparte na żartach, powiedzonkach i zabawie słowem są zdecydowanym wyróżnikiem marki na półce sklepowej. Czy jednak ten rodzaj humoru przyjmie się również na rynkach zagranicznych?
Poznajcie success story LaQ – jednej z najgłośniejszych marek na polskim rynku kosmetyków naturalnych.
Fot. https://pixabay.com/pl/photos/postaci-w-grze-izolacja-odosobniony-3649936/
Portal wykorzystuje pliki cookies.
Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679
Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.
W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
UWAGA!
Portal Biotechnologia.pl jest źródłem wiedzy dla profesjonalistów z branży: biotechnologicznej, farmaceutycznej, medycznej oraz kosmetologicznej, w Polsce i zawiera treści oraz reklamy dotyczące wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›
KOMENTARZE